مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-08سياسي

برای رفع دغدغه های دانشجویان وقت خواهم گذاشت


بخشی از وقتم را به دانشگاه اختصاص خواهم داد، زیرا وظیفه انسانی و اخلاقی و قانونی ماست که در راه شکل گیری و ارتقای دانشگاه تلاش و دغدغه های دانشجویان را رفع کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: بخشی از وقتم را به دانشگاه اختصاص خواهم داد، زیرا وظیفه انسانی و اخلاقی و قانونی ماست که در راه شکل گیری و ارتقای دانشگاه تلاش و دغدغه های دانشجویان را رفع کنیم.

اسدالله عباسی امروز، 17 آذرماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در شهرستان رودسر، با اشاره به دغدغه دانشجویان این دانشگاه در بخش های امکانات و خوابگاه، اظهار کرد: در نشست 16 آذر در دانشگاه گیلان، بخشی از مشکلات معطوف به دانشکده شرق گیلان شد و لذا قول رسیدگی به مسائل را دادم.

وی با بیان اینکه برای رفع دغدغه دانشجویان به رودسر آمدیم تا از نزدیک پیگیر مسائل باشیم، افزود: مسئولان محلی و شهرستان در حوزه های امنیتی و فوریت های پزشکی و ایاب و ذهاب و.

مربوط به دانشجویان اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه های گیلان، تصریح کرد: دانشکده شرق گیلان بسیار مهم است و رشته های خوبی دارد لذا طرح جامع را تعریف کردیم و در این راستا نیازمند کمک خیرین برای اهدای زمین جهت ساخت ساختمان دانشکده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع دغدغه های دانشجویان وقت خواهم گذاشت

برای رفع دغدغه های دانشجویان وقت خواهم گذاشت